tirsdag 17. november 2009

YouTube Account!!

Jeg har nå laget min egen YouTube account,
som du finner på linken nedenfor!

www.youtube.com/user/ArniMusic

På YouTube siden vil det raskt bli gang på en masse fete
låter som jeg lager, låter som jeg er med på, tidligere mixtapes,
framtidige mixtapes som f.eks (Fult Hus) Det vil også ligge noen låter
som jeg velger som favoritter! Det betyr at DU bør sjekke dem ut!
Jeg låver med stort hjerte at du kommer til og like dem!

på di videoen som jeg har lagt ut nå, er det bare
bilder og div. småknask! men etterhvert kommer det musikkvideo(er)
live opptredener og bare MORRO!

HOLD DEG SELV OG ALLE ANDRE OPPDATERT!

Jeg er også med på den storartede (YouTube) siden med LidoLido:

http://www.youtube.com/user/GoodGuysTV

Takk!

MVH Arni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar