tirsdag 17. november 2009

Meritter

Tenkte jeg skulle bøye meg i støvet og fortelle dere en liten start
på hvordan jeg er der jeg er idag!

Først av alt!! Utrolig stor støtte fra min slue rev LidoLido


Litt om hvordan vi jobbet oss opp:

2009:

Rockfest m/Arni & Dj Final
(Karpe Diem, Paperboys, Veronica Maggio ++), Haugesund 20 Juni
Xplosif m/Arni & Dj Final (Jadakiss, Rock fra Helta Skeltah, Necro, Promoe, Ken Ring ++)
Stavanger 19-21 Juni

++++++++

2008:

Karpe Diem Support (Åpen Zone) LidoLido m/Arni, Haugesund 16 Mai
Releaseparty for ''The Fresh Breath'' & ''Grunnmuren'' -

LidoLido & Arni m/Gjester @ Byscenen, Haugesund 16 August

Bun B Support @ Rockefeller m/Arni & Dj Final, Oslo 9 Oktober
Kulturnatt m/Arni, Jonesy, Julie og Dj Final @ Gamle Slakthuset, Haugesund 24 Oktober

Organism 12 Support m/Arni @ Nordic Music Week, Stavanger 8 November
Frelsesarmeens julekonsert m/Arni, Haugesund 21 Desember


++++++++


2007:

UKM Landsmønstring m/LidoLido, Trondheim 7-10 Juni

++++++++

STUDIO - STUDIO 247-365!!

MVH Arni

2 kommentarer:

  1. Gratulera me blogg Arni, eg vil følga me på denna! :-)

    // Chris-Mario

    SvarSlett
  2. Thanks!! va påtide, yessir! you do that!
    blir bånngass på dennan nettsidå her! Stay Tuned, homie!

    SvarSlett