mandag 16. november 2009

New Mixtape

Jeg vil nå oppdatere dere på at det snart er klart for min 2 mixtape!
hvor jeg har med gjester rundt om i hele norge, både STORE og litt mindre artister!
LidoLido står såklart for en del av produseringen, men blir også andre beatmakers som
''Blunder - Produsenten til Pumba'' hvor jeg har en låt med Ulovlig fra Stavanger på, hvor jeg allerede kan røpe at det blir en FIRE låt, men også ganske serriøs!
Tore Pang er også med på skiva, på den ''nye'' låta '' Traffic Around Me''.

Bankmenn (Nabolaget Mitt), som jeg hadde med på mitt forrige prosjekt ''Grunnmuren'' er også selvfølgelig med!

og div....

DET ER MANGE ARTISTER SOM JEG IKKE NEVNER HELT ENDA,
MEN TRO MEG NÅR JEG SIER DETTE BLIR EN GRATIS NETTPLATE
SOM GARANTERT ER VERDT OG FÅ MED SEG!!!

Som en liten smaksprøve ( og i mellomtiden ) kan dere gå inn på linker som:

www.kingsize.no/Arni
www.Myspace.com/Arniusy
www.Youtube.com/user/ArniMusic

Og høre nye og gamle sanger.
Dere får ha en ellers fortreffelig after!


MVH Arni

3 kommentarer:

  1. hallao... jeg har prøvd å laste ned albumet Grunnmuren.. men den laster ikke ned i torrent -.- kunne du vært jævlig snill å sende meg låta din Spre galskap faet Jave?

    msn min er orjan106@hotmail.com

    :)

    SvarSlett
  2. hehe, det kan jeg gjøre vet du! you got it, in about 2 minutes! peace

    SvarSlett
  3. nice.. :D jeg er stort sett på msn...
    peace

    SvarSlett